CHOKILALA

PREVIOUS POSTS

KAWAII






LABELS

ARCHIVE

SPONSORED LINK

SEARCH THIS BLOG..

FAVOURITES



link me by clicking banner
modern template only
added as page element


bookmark me!

Add Me!

for classic template users : copy image

.




uiks! nape title camni? haha. bikin gempar je..
ekceli register ok je arini..

byk dialog seperti "eh mcm kenal" sewaktu pendaftaran
pak guard juga drpd jauh sudah berkata "eh awak lg, xyah la, muka awak je.."
kemaluan tau, dorang nie.. ngehngeh..

tp nape title berbulu? huh. jgn pk lucah..
sbnrnye berbulu dgn akak kpd roommate aku nie..

org tanya baik2, nak minx tukar bilik, bole ke dia tinggikan suara?
mane x berbulu beb..

"bole x kalau awak tukar bilik dgn kwn saya, dia bilik yg tgh, 3 org tp ade bilik air"
"sbb kiteorg sekelas n da kenal, lgpun kiteorg sblm ni blaja sini, dip utem"

dia pun kuar, akak dia tanya2 dia, pastu akak dia serang bilik

"awak nak tukar2 nie awak da tanya pihak pengurusan ke"

"kalau tukar sama umah n suka sama suka, xyah tanya kolej kediaman"

"xleh la mcm nie. mcm mana kalau adik saya xsuka?"
(sambil meninggikan suara)

"KITEORANG TANYA JE KAK"

puihh gi mamp la ko kak. adik ko baik je, ko lak lelebey. kalau aku nak, leh je aku humban ke bwh beg2 adik ko tu drpd tingkat 3. org tanya baik2, dia nak fire plak. tanya je, bkn paksa pun

btw, jgn ingat aku masuk U nie, tros xde plak. utem dgn umah aku cuma 15 minit je. so, mostly aku akan balik umah. hehe. sblm2 nie pun mmg study ulang alik drpd umah je. n masa orientasi nie pun aku merancang nak dtg jumaat nanti je. hari lain byk LDK kejadah. xkuasa nyah!

Labels:



pecah kaca, pecah simen
sudah baca, harap komen


chokilala BLOGGED @ 6/29/2008 05:21:00 PM l 10 Comment(s)


Template 101% self-coded by Chokilala
http://www.chokilala.com
Back to Top