CHOKILALA

PREVIOUS POSTS

KAWAII






LABELS

ARCHIVE

SPONSORED LINK

SEARCH THIS BLOG..

FAVOURITES



link me by clicking banner
modern template only
added as page element


bookmark me!

Add Me!

for classic template users : copy image

.



selamat hari publish..
selamat hari publish..
selamat hari publish chokilala
selamat hari publish..
yup yup, blog ini dah berusia 2 bulan pada tarikh hari ni - 23 Julai 2008
tahniah untuk diri cik choki sendiri
cuba tgk tu, choki-choki pun siap wish lagi. korang mana de? heh~

meh cite sket tujuan asal saya berblogging ni
kalau nak tau, sebelum ni saya anti-blogging!
sgt skeptikal terhadap bloggers, dengan anggapan kalau nak blogging
mesti kena cite psl personal life je tetiap hari
dan juga beranggapan hanya org yang simpan diari je leh blogging dgn baik

tapi itu semua dulu.. skrg ni persepsi da berubah
selepas kebosanan tahap super duper melampau masa cuti sem lepas
saya start write post, ekceli blog dah lama register, cuma xpost entry je

erm, saya decide untuk focus kpd tips n tricks in blogging/computer
xmo buat psl personal, sbb saya rasa life saya biasa2 je
tp skrg nampaknya under labels, mcm personal lagi byk drpd tips n tricks. erk!
pasni saya akan berusha berusaha utk write post ttg tips n tricks lebih byk

hurm.. mostly saya byk tlg org yg ada problem dgn blogger
ada yg tanya guna YM, kat shoutbox, kat email pun ada
ada org pernah ckp, saya patut jadik duta blogger sbb tau sume *errr*
pembetulan, saya xtau sume pun. cuma saya rajin explore je
slalu tanya pakcik google dan makcik yahoo

saya happy tolong2 org ni, walaupun tolong free je xdpt duit pun
(if nak bagi sumbangan pun leh, cik choki tgh miskin hina ni, loan xmasuk lg)
ada org pernah ckp gak psl saya tolong2 org ni, mcm ni dia ckp..
"bagus la ko tlg org, ko tu da la byk dosa. if dia baca 1 entry ko, dpt 1 pahala"
walaupun agak menusuk hati ayat yg digunakan, tp ada gak kebenarannya

tp tipu la gak kalau saya ckp saya sentiasa happy je tolong2 org ni
ada masa saya pun nak space saya sendiri.. i have my study life
saya ada rumah untuk disapu, baju untuk disidai (mak suh, buat la beb)
kucing untuk dibelai, kete+kwn untuk keluar berfoya2
kalau saya nak space, saya akan invisible YM n chat dgn kwn2 je
tp kalau ade org minx tlg kat shoutbox, saya balas la gak

mungkin dlm bulan 8, blog chokilala ni akan ada satu perubahan
bukan perubahan template lagi ye, korang tunggu dan lihat je
sebab masih dalam proses perbincangan+pemikiran lagi

haa! cite psl template ni, saya agak terkejut la gak. tau kenapa?
sejak saya pakai template baru ni, pelawat blog ni meningkat
xcaye try tgk data from sitemeter ni, melonjak toing toing toing!
saya pun perasan gak, sbb skrg ni x t'balas visit org yg leave msg kat shoutbox



selain tu, sblm ni saya ada cite psl bux.to kan?
haa, kelmarin saya check, duit saya dah cecah $10 USD da pun
saya ada 15 downline.. alhamdulillah.. ada yg rajin click, ada yg kureng
ada gak downline yg masuk xckp.. errr.. thanks korang sume!
pasni saya cashout, if btol2 dpt duit, satu malaya saya canang ok!



thanks kepada semua yg support selama ni
okla, saya nak study2 sket, buat preparation
preparation pe? nanti la saya cite. benda ni kalau dah lepas, baru leh cite
kalau x, malu nanti if x menjadi -_-"
assalamualaikum..

Labels:



pecah kaca, pecah simen
sudah baca, harap komen


chokilala BLOGGED @ 7/23/2008 12:01:00 AM l 9 Comment(s)


Template 101% self-coded by Chokilala
http://www.chokilala.com
Back to Top