CHOKILALA

PREVIOUS POSTS

KAWAII






LABELS

ARCHIVE

SPONSORED LINK

SEARCH THIS BLOG..

FAVOURITES



link me by clicking banner
modern template only
added as page element


bookmark me!

Add Me!

for classic template users : copy image

.


assalamualaikum semua~
apa khabar? da makan? da minum? da berak? sehat?
tajuk entry xde kaitan pun, cuma xde idea nak letak pe je.. kihkih!

harini aku nak berkongsi sket screenshot pendapatan bux.to aku
secara rasminya malam kelmarin aku da bole digelar RINGGITWAN
sebelum ni syahdu je tgk duit setakat posen2 je T_T



yup.. setelah 2-3 hari join.. aku telah berjaya dapat $2.61
dgn 7 org downline setakat ni, xsia2 aku jadik promoter x bertauliah..
x mustahil dalam masa 2 ke 3 minggu lagi, insyaAllah bole dpt $10.00 plak..
then bole la cashout.. tgk camne program nie, btol2 membayar atau tidak..
ni aku assume lambat la.. kalau lg cpt lg bagus.. ehiks~

bawah nie plak screenshot downline aku..



thanks kepada downline aku sume nie, sbb sudi mengeCLICK..
agak2 kalau aku dpt duit nanti, aku banje la korang choki2 ek? hihi..
pasni sila click lelaju lagi ok? =P

kepada sesape yg berminat nak join, leh click link bwh n register..
link open in new window.. mari mari.. lai lai =P






ok, nak cite benda lain plak.. sbb tu pasang cendawan tu.. hihi
sedang aku bersiap2 nak gi fakulti/cubic td, aku jumpa satu penemuan hebat *uwekss*
aku jumpa benda tu dlm beg oren yg fakulti bagi tu..
yakni beg yg digunakan oleh aku masa malam MHS start iaitu 26/6 lepas..

yarabbi.. aku lupa kuarkan makanan dlm beg tu.. ade roti dgn kuih karipap~
diulangi.. KUIH KARIPAP okay?
benda2 tu sume dibagi masa malam orientasi tu.. tp aku balik campak je beg, tros zZz..



nak guna beg tu td, sbb tu kuarkan brg2 dlm tu, seb baik kemas *haiz*
woi da berkulat cendawan kulapuk spora sume ade la..
seb baik la plak xde bau selama seminggu lebih karipap tu bermastautin dlm bilikku..

okla, nak kena tulis surat cinta kat dekan nie..
haa? kenapa?
kalau sblm ni ade baca post psl aku confuse nak pilih database/software..
skrg ni aku da nekad nak tukar course n pilih software..
-- Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer (Pembangunan Perisian) --

mesti kak bulat, kak munirah n ajib happy kan dgr aku nak masuk BITS?
hehe.. kpd kwn2 visitors blog nie.. doakan je la cik choki anda ni berjaya..

psst.. xsabar nak tunggu esok.. sbb barang yg beli online semalam nak sampai..
esok nak duk umah dendiam je.. tunggu abg poslaju kacak dtg..
kpd kak bulat, jgn marah.. mana de org nak masuk meminang pun..
saje je propa letak status YM "xsabar nak tunggu esok" tu..
i xkan langkah le bendul u tu.. kihkih =P

Labels:



pecah kaca, pecah simen
sudah baca, harap komen


chokilala BLOGGED @ 7/09/2008 09:45:00 PM l 8 Comment(s)


Template 101% self-coded by Chokilala
http://www.chokilala.com
Back to Top