CHOKILALA

PREVIOUS POSTS

KAWAII






LABELS

ARCHIVE

SPONSORED LINK

SEARCH THIS BLOG..

FAVOURITES



link me by clicking banner
modern template only
added as page element


bookmark me!

Add Me!

for classic template users : copy image

.


alhamdulillah. akhirnya dpt gak tawaran utk sambung degree. xde la asek nak korek hidung je kejenya kan? i mean kat shoutbox la. kuikui. aku dpt tawaran degree kat UTeM utk course BITD--Ijazah Sarjana Muda Sains Komputer(Pengurusan Pangkalan Data). sblm nie aku dip IT kat UTeM, so bila masuk ni jadik direct entry la


aku akan daftar masuk pada 29hb(jgn rindu aku hihi) nie, n of'coz le ada Minggu Haluan Siswa(MHS). xde maknanya nak haluan2 kan aku, student utem yg "kertu" ini. kihkih. dlm pikiran da merancang nak dtg hari2 penting je. kalau ade ceramah ttg universiti, aku nak TIDO. salah2 aku buli plak bdk2 baru itu. hahaha

sbnrnya tgh xtenang nie, xtau samada nak tukar course ke BITS(software) ke x. sbb aku mmg minat programming. sebelah hati ckp tukar, sblh hati ckp stay database. apa pandangan korang?

P/S : post ni jugak melambangkan aku seorang student, masih muda (21 thn) dan belum bekerja. jd jgn la menabur pitnah bila 1st time chat dgn aku kat YM dgn dialog2 lucah seperti ini--"ingatkan akak td", "ingat da keje, xde post psl study pun". hahaha. esok nak gi bukak account SSPN. chow baybeh!

Labels:



pecah kaca, pecah simen
sudah baca, harap komen


chokilala BLOGGED @ 6/18/2008 11:49:00 PM l 13 Comment(s)


Template 101% self-coded by Chokilala
http://www.chokilala.com
Back to Top