CHOKILALA

PREVIOUS POSTS

KAWAII






LABELS

ARCHIVE

SPONSORED LINK

SEARCH THIS BLOG..

FAVOURITES



link me by clicking banner
modern template only
added as page element


bookmark me!

Add Me!

for classic template users : copy image

.


yes yes! new template is launched!
saya sangat suka!
:nyanyi:

tapi saya tidak suka sbb time mau launch, streamyx buat hal
rasa mcm nak libas TM guna raket (rujuk emoticon di bawah)
:badminton:

nak bukak blog sendiri pun berjanggut, apatah lagi nak bukak new post ni
ntah kenapa ni boleh plak.. sbb tu kena update lelaju!

ok, mengenai template baru..
disiapkan secara teliti dlm tempoh 2 bln dgn mengambil kira semua aspek
lama bukan sebab susah, lama sebab saya MALAS.. kuikui
lagipun asek tolong korang edit template, template sendiri terabai tau
x kesian ke? isk isk..
:laptop:

kerja-kerja pengEDITan dijalankan dengan giat sejak 2 minggu yang lepas
sebab tu jarang nampak saya online di YM, saya ada, cuma invisible
minx maaf la kalau xdpt contact saya sepanjang tempoh tu, im truly sorry =(

template ni manis dipandang sekiranya menggunakan Firefox
bersama-sama dengan paparan resolusi 1024 x 768

telah diuji dengan menggunakan Mozilla Firefox dan juga Internet Explorer
sbb tu lambat, banyak testing dan juga try n error, utk pastikan compatible

credit to Fizz yang banyak membantu dari segi coding
x lupa juga kepada rakan2 blogger lain, yang byk bagi comment membina
apa yang bagusnya melalui edit template ni, saya dpt belajar byk benda baru
html(of'coz la kan), javascript, blogger tricks dll

antara fungsi-fungsi yang agak syok :


- membolehkan anda search specific entries -


- link ke blog rakan2 lain, maaf saya xbuat link exchange -


- tiada lagi penyeri gosip, saya dpt idea utk sumthing yg lebih senang -

ada banyak lagi kot? boleh cuba explore sendiri..
sorry kepada yang YM, n ada gak yg SMS, tanya bila nak tukar
xlupa juga kepada mereka yang tekan F5 sebanyak 80 juta kali
tenet mcm *tooot* la malam ni

so, suka ke x dgn template baru nie?
sila bagi comment anda
nak puji, nak kutuk, silakan.. pasni da xleh kutuk da!

*pssttt.. saya suruh comment kalau ada pape yg xpuas hati
je, any suggestion ke.. xperlu la comment tp xckp pape psl template.. huhu

Labels: ,



pecah kaca, pecah simen
sudah baca, harap komen


chokilala BLOGGED @ 7/19/2008 10:24:00 PM l 14 Comment(s)


Template 101% self-coded by Chokilala
http://www.chokilala.com
Back to Top