CHOKILALA

PREVIOUS POSTS

KAWAII






LABELS

ARCHIVE

SPONSORED LINK

SEARCH THIS BLOG..

FAVOURITES



link me by clicking banner
modern template only
added as page element


bookmark me!

Add Me!

for classic template users : copy image

.


Terdapat beberapa persoalan diajukan oleh rakan2 seperjuanganku yang 'badan sibuk'. Oleh sebab aku ni sporting lagi manis dan xrasa mcm nak write tentang benda2 ilmiah sgt arini, aku cubalah dengan sedaya upaya utk jawab soalan mereka. Yela, aku xnak la biarkan hidup dorang diselubungi misteri plak if xjawab. Kuikui. Terimalah jawapanku yg xsemenggah ini..

Kenapa chokilala?
Choki-choki adalah salah satu makanan favorite aku masa kecik2, in fact dah besar pun aku still beli. So, choki adalah sebab choki2. Tambahan lala tu sebab kalau boring2 aku suke nyanyi "lalalala" mcm dlm lagu Meet Uncle Hussain - Kerjalah. Bengang kan dgr lagu tu? Especially if dgr masa tgh siapkan final project. Haha. Lgpun lala tu bunyi mcm happy je. Lastly, sebenarnya dah sah2 la sbb nama blog mcm choki/choki2/chokichoki.blogspot.com x available da. Tu la sbb sbnrnye aku tambah lala. Kwang3x kena tipu. Tp bila da gabung chokilala mcm chumel plak bunyinye. So, mcm tu la citenye..


choki-choki arab version. melayu xjumpa le. sepeket cuma rm1.20 di X-GEN. mari beli =P

Kenapa x post dalam BM?
Bukan aku xnak post dlm BM, tp sejak2 masuk UTeM nie aku rasa BI aku mcm da berkarat. Masa zaman muda2 time skola dulu, bole dikatakan mantap la gak BI aku. Jgn main2, vice president English Language Society ni dulu. Tp xbuat keje sgt pun. Hahaha. Kat UTeM mmg la guna BI, blaja BI, notes BI, buku & assignment pun BI, tp ntah laa.. Mungkin sebab cuma baca je kot, I'm not actually 'doing' it. So, kiranya melalui blog nie dapatlah kiranya bakat terpendam aku tu digilap semula. Plus, ade la 2-3 kerat kwn aku adalah pak2 arab MMU. If post melayu, xpaham plak dorang. Begitulah kisahnya. Jgn kata aku xsayang BM plak!

Kenapa xcite psl personal life?
Oh tlg la! Personal life aku? Biarlah rahsia. Kuikui. Aku lebih selesa berkongsi pengetahuan yang ada serba sedikit nie berbanding cite psl personal life. Bagi aku, hanya org yang pandai tulis diari je pandai tulis blog ttg personal life. Aku ni plak skali je seumur hidup pernah bikin diari, mase darjah 1. Itupun 1 page je, sorok ntah mana2 takut org jumpa. Keesokan harinya koyak kecik2 n buang, takut mak aku jumpa sbb aku ngumpat mak aku dlm diari tu psl marah aku ke ape ntah hari sebelumnya. Haha. Sengal abes

Tu je la bebelan aku utk hari ni. Bertemu lagi di lain hari dan waktu.. Buhbyeeeee!

Labels:



pecah kaca, pecah simen
sudah baca, harap komen


chokilala BLOGGED @ 5/26/2008 10:21:00 PM l 10 Comment(s)


Template 101% self-coded by Chokilala
http://www.chokilala.com
Back to Top