CHOKILALA

PREVIOUS POSTS

KAWAII






LABELS

ARCHIVE

SPONSORED LINK

SEARCH THIS BLOG..

FAVOURITES



link me by clicking banner
modern template only
added as page element


bookmark me!

Add Me!

for classic template users : copy image

.



Demo : Click image untuk tumbesaran berganda

untuk mengubati hati yang lara sebab xdpt masuk th3 c0d3 kan..
petang+malam jumaat saya telah berhempas-pulas belajar AJAX..
AJAX ni bukan panggilan manja utk orang nama Razak tau (boss mase prac)
bukan gak ajax fabuloso.. di sini.. di sana..
tapi ia adalah sejenis programming language.. kira mcm anak Java la..
ala.. saya belajar basic2 je, tp cukup la untuk menjeleskan encik pejal.. nyeh2
:mJahat:

selepas puas bersoal-jawab dgn kakak DynamicDrive & makcik Yahoo
akhirnya saya dapat integratekan fungsi ni ke dalam blogger
haizz.. pening gak tau, sebab memula image close tu segan2 nak kuar
:mKanta:

saya mmg xsuka dgn image yg upload ke blogger
kalau nak tgk, kena click then dia akan open ke new page, x efisien
sebab tu saya jarang nak click image kat blog, pasal xsuka
nak2 kalau blog yg buat no right click, saya tinggalkan je blog tu
:mPeluh:

tapi skrg dengan adanya fungsi ni, senang la sket
pasni saya nak apply kat blog nie, supaya senang org nak tgk image instruction
kalau sape2 yg berminat nak apply benda ni gak, leh request saya buat post
tapi takut sesetengah org xfaham la, sbb agak complicated sket
:mPening:

okla ni.. berjaya edit coding pun da leh happykan saya sket
selain tu, ade org nak belanja saya. bes2. belanja apa? hehe rahsia
yang penting benda tu best n berguna utk blog. harap betul2 la jadik
jimat duit saya.. duit yg dah reserved, leh bwk gi shopping
:mDuit:

okla.. saya nak tido. ngantok nie
btw, pic atas tu menara taming sari di melaka, sebelah dataran pahlawan
baru bukak thn nie, boleh naik n view pemandangan melaka sambil berputar
cun x pic? amek guna camera kokak saya tu je tau! mcm DSLR kan? *perasan*

jom le ke melaka!
:mGelak::mRempit::mCamera:

Labels: ,



pecah kaca, pecah simen
sudah baca, harap komen


chokilala BLOGGED @ 8/02/2008 04:31:00 AM l 16 Comment(s)


Template 101% self-coded by Chokilala
http://www.chokilala.com
Back to Top