CHOKILALA

PREVIOUS POSTS

KAWAII






LABELS

ARCHIVE

SPONSORED LINK

SEARCH THIS BLOG..

FAVOURITES



link me by clicking banner
modern template only
added as page element


bookmark me!

Add Me!

for classic template users : copy image

.


TAWARAN DITUTUP KASUT DAH ADA BUYER
HARAP MAKLUM


:chokilala:
assalamuaikum pembaca sekalian..
seperti yang dijanjikan..
saya kembali dengan entry terbaru :pandacloud_01:

ya.. si chokilala yang tidak beruang berwang ini nak bagi wang!
bagaimana? panik tak? teruja tak?
hurm, bukankah saya telah berjanji untuk mengadakan pertandingan?

ok, sebenarnya macam ni..
nak kata contest, tak la contest sangat pun
saya nak jual barang.. jadi saya perlukan pembeli
kepada sesiapa yang berjaya dapatkan saya pembeli, saya akan bagi RM10
boleh pilih samada nak transfer melalui maybank2u atau code top-up :pandacloud_14:

syarat-syaratnya.. ialah tiada syarat!
anda cuma perlu sebarkan kepada sesiapa yang berminat nak beli
tak kira la nak buat entry kat blog ke, nak cakap mulut ke, terpulang..
kiranya cuma perlu recommend buyer untuk beli barang saya
dan tak semestinya anda perlu mempunyai blog! ok? :pandacloud_35:
barang yang nak dijual ialah sepasang kasut NIKE--original ye
saya nak jual dengan harga RM80, termasuk kos penghantaran Poslaju
harga asal ialah RM160 dibeli di Al-Ikhsan (saja nak bagi bukti kukuh lol)
kualiti bagus.. rupa paras masih hensem.. sebab baru pakai sekali
penghantaran juga akan disertakan bersama kotak Nike











SIZE
US : 8
UK : 5.5
EUR : 39
CM : 25

PRICE
ORIGINAL PRICE :RM160
NOW SELLING : RM80


apa tunggu lagi?
walaupun hadiah tak seberapa namun apa salahnya mencuba?
mana tahu ada kawan2 yang berminat nak beli, kan dah untung RM10
cuma perlu beritahu kawan2 atau sebarkan di blog masing-masing
kalau ada ada yang berminat, boleh tinggalkan komen
atau hubungi saya melalui Yahoo Messenger


link untuk direct kawan2 ke entry ni
http://www.chokilala.com/2008/09/nak-rm10-free.html

P/S : to my regular readers, ye.. mmg sket je duitnye
ingat cik chukis ni byk duit ke? mmg ade berangan nak buat
contest yang mantap sket, tp tunggu kewangan i kukuh ye nyah2 sume?

P/S lagi : kalau sape tertanya2 kenapa entry ni ayat
mcm tersipu sopan je kan? hehe. aku mmg saje je la.
bulan puasa kena bermulut manis sket.. kihkih!

*UPDATED*
aku tambah pic baru.. sebab ramai yg confuse dengan size..
aku pun confuse gak sebenarnya.. panjang dia 25 cm
so, agak2 if susah sgt.. korang amek pembaris ukur kat kaki korang.. hehe!


Labels:



pecah kaca, pecah simen
sudah baca, harap komen


chokilala BLOGGED @ 9/12/2008 01:16:00 AM l 28 Comment(s)


Template 101% self-coded by Chokilala
http://www.chokilala.com
Back to Top