CHOKILALA

PREVIOUS POSTS

KAWAII






LABELS

ARCHIVE

SPONSORED LINK

SEARCH THIS BLOG..

FAVOURITES



link me by clicking banner
modern template only
added as page element


bookmark me!

Add Me!

for classic template users : copy image

.


:mPeluh:
firstly, minx ampun byk2 kpd yg telah 'tertipu'
bukan saje je tau, tp x berkesempatan nak edit content
sebab kalau selasa ade kelas malam.. huhu

:mDuit:
i bought something?
a'a.. tp bkn something.. patutnya something something something
sbb bkn beli satu brg je.. tp byk la gak brg

saje je nak buat korang terpengaruh suka tgk brg2 nie
lgpun nak cite dlm setiap post mcm klaka je
so, baik humban sume brg2 tu ke dalam satu post.. hoho

kita mulakan mengikut turutan, dibeli drpd minggu lepas ke arini


comel kan? sbnrnye saya dah muak dgn set makanan jepun
lokasi : kedai buku thai kuang, mahkota parade, melaka


kalau da malas nak snap, saya susun kat laptop je
gula-gula harga seringgit, pisang n *sayur pe ntah* 50 sen
lokasi : living cabin (kot?), wetex parade, muar

:mKorek:
pastu yg ni bkn i bought something, tp mak daku bought me something
kan saya away dulu, balik2 umah je bilik da ade tikar buluh(ke rotan?) nie
bunga abes, saya prefer corak geometri.. jambu kan? isk isk..
saya xnak tunjuk tikar ni kat blog, tp aida suh tunjuk gak
dia suh buat title post tu "TIKAR JAMBUKU".. ces.. xkuasa nyah~



pastu semlm saya usha2 website lelong, n berkenan kat satu item nie
saya tgk shipping fee RM7, tp seller duk melaka
so, saya try la email dia n tanya leh self-collect x, kot2 dia ade kedai
dia kata dia xde kedai, tp leh COD(cash on delivery), meet kat tesco

so, lepas deal punya deal, berdesup la saya gi ptg td
saya belikan utk 2 org skali, kak rufai n H (bukan nama sebenar)
*sape H? identiti terpaksa dirahsiakan atas permintaan beliau*


couple keychain.. H punya.. kehkeh..


kalau digabungkan, jadik la I LOVE YOU.. saling melengkapi :)


ni cik kak rufai nye.. rabbit.. satu tulis boy.. satu tulis girl

pastu aritu saya ade tgk kat ebay, tgk camera pouch jenama golla
saya ade tgk kat kedai harga RM50, so hold la dulu sbb ekonomi xkukuh
tp saya tgk kat ebay, cuma RM25 je. so, pasni saya target nak beli tu plak
design funky n smart tau, sbb dia ade mcm cangkuk
saya tgk benda ni si betty yg pakai, tu yg berkenan


ada sesape nak support x? =P

ehh.. meriah btol post kali ni dgn pic kan?
saya stop la!
:mPeluh:

for fun only
sapekah H(bukan nama sebenar) yg dimaksudkan?
hint : beliau juga seorang blogger
sape jwb btol, akan menerima hadiah seutas jam tangan licorne
ceh.. tetibe teringat dialog hadiah perdana ria
xde la.. xde hadiah, main teka2 je. sape minx hadiah, kena libas
btw, saya xletak lagi lagu kat main page
pssttt.. tuan tanah sendiri pening dgr lagu asek load je
instead, saya buat popup.. cuba tgk tepi kiri atas
kat home, about me sume tu.. tp bkn sbrg popup tau =P
oh thanks fizz! sbb sudi support hosting.. hehe

Labels:



pecah kaca, pecah simen
sudah baca, harap komen


chokilala BLOGGED @ 8/26/2008 03:41:00 PM l 14 Comment(s)


Template 101% self-coded by Chokilala
http://www.chokilala.com
Back to Top