CHOKILALA

PREVIOUS POSTS

KAWAII






LABELS

ARCHIVE

SPONSORED LINK

SEARCH THIS BLOG..

FAVOURITES



link me by clicking banner
modern template only
added as page element


bookmark me!

Add Me!

for classic template users : copy image

.


waaa.. pagi2 lagi dah bgn arini.. sbb ada join paintball comp
paintball comp bersempena florafest kat dataran sejarah, ayer keroh
yup2, aku adalah paintballer.. dulu slalu gile main, skrg da agak kureng
kul 6:45 pagi mandi, mak aku da pelik da :mMandi:
siap tanya - "eh ni mandi awal2 nau ni nak gi mane?"
ceh.. mak aku nie, tau la aku jrg mandi awal, perli ke pe nie..

:mRempit:siap cpt2, sebab kena jemput serap kat umah dia
laki ni mmg saje je tau suh aku amek, xpasal2 kena date dgn dia
seb baik masa jemput tu pakcik rahim xnampak, takut gak.. kuikui
serap ni skandal lama aku, amek medic, kat mesir.. skrg tgh cuti sampai raya..
apak dia antau gi mesir suh jadik ustaz, tp perangai dia mcm hampeh
sorry serap, btol pe ayat 1st ko tu, cuma aku sambung versi aku je
:mJahat:

dipendekkan cerita sbb kaki rasa nak tercabut nie..
team aku kalah, lawan redtma beb sah2 le kalah :mSurrender:
lgpun ref mcm tipu je, aku n sopie sopek yg xkena tembak pun dia outkan.. cis!
btw, JS send 2 team.. satu noobs(teh tarik ais) satu lagi experienced team(jans)
teh tarik ais 1st time main.. n jans warm up je utk next week nye event
NPL(national paintball league) sabtu depan kat dataran pahlawan.. dtg ye!
basically td main for fun je, nama pun game free.. sape nak bg beb
kalau nak bayar sendiri, bernanah le


ramainye kumbang.. aku dgn betty je bunga.. bes bes! ^_^

oh btw, arini jumpa kak bulat.. dia pun main tp under utem..
ade ke tegur org main tepuk2 belakang camtu.. gugur jantung den kak oi!
pakai baju tulis "This is my lucky day, because i just happened to be SINGLE"
tolong la kak bulat! sebatu jauhnya i da nampak SINGLE kat baju u tu
:mHurm:
agak2 la jual market single u tu, cuba tgk mcm i, relax je.. kuikui


L to R : kak bulat, miza, chokilala n kedinkyst

hah, walaupun kalah tapi aku telah berjaya merebut t-shirt ref
malaysian paintball ruling body.. kak bulat jangan jeles org dpt
:mKipas:
meh tepek sket pic, mau eksen sama kak bulat!
kelihatan seperti kak bulat agak pemes dlm entry kali nie.. huh!
tp kenapa baju tu bau pijat huh? sebab tu ke sedekah2. ceit!



okla, sekian saja untuk kali nie..
kalau aku gi tgk NPL next week, nanti aku hapdet la
rasa mcm xleh, sbb aku join the code la.. huhu

Labels:



pecah kaca, pecah simen
sudah baca, harap komen


chokilala BLOGGED @ 7/27/2008 09:16:00 PM l 11 Comment(s)


Template 101% self-coded by Chokilala
http://www.chokilala.com
Back to Top