CHOKILALA

PREVIOUS POSTS

KAWAII






LABELS

ARCHIVE

SPONSORED LINK

SEARCH THIS BLOG..

FAVOURITES



link me by clicking banner
modern template only
added as page element


bookmark me!

Add Me!

for classic template users : copy image

.


:cinonet_23:
tadaaaa... chukis datang lagiiiii~
[tora x sponsor blog ni ye. choki2 je. harap maklum]
harap tokey choki2 baca blog nie..
wei.. bila nak jadikan aku duta choki2 ko!

:cinonet_40:
mesti korang tertanya2 di manakah daku?
merajuk kah? membawa diri kah? sbb kasut x terjual?
atau sedang emo? ish.. sungguh jahat pemikiran tersebut

:cinonet_17:
daku ada je la.. lepak muar kat umah atok je, tu yg x online
n kasut pink da terjual ke seorang bdk UUM
ramai yg bertanya, n ramai yg interested *thanks*
but first come, first serve la kot?
i mean, serious buyer la ;)

kat muar, aku tlg belikan kawaii stuffs
living cabin kat melaka ni, sume dah di-explore oleh daku
sampai mereka sudah kehabisan stok.. ngehngeh!
so, aku gi kedai nama SILVERHO kat wetex parade
rasanya living cabin ialah anak kepada silverho
syok woo ini kedai.. byk gile stok brg2 dia! hahaha

kak munirah transfer duit bagi RM50
untuk belikan kawaii stuffs..
eh.. walaupun duit org, tp aku yg syok beli.. hehe!
n shira pun kirim duit suh belikan sticker keyboard


sticker keyboard.. comel comel~


dekat sket.. yiihhaa kecomelan melanda~
:cinonet_52:


eraser set.. yummylicious~


ni aku nye, pen berbentuk ubat gigi. so unique~

kak munirah suh belikan untuk dia gak..
aku beli pen tu kat dataran pahlawan, melaka
ada macam2 bentuk.. roti perancis, chopstick tgh pegang sushi
ade curut, bunga, rokok.. sume mmg nampak real!

esok aku aku akan gi belikan..
if berani, aku try minx permission tokey kedai
nak snap brg2 kat kedai dia tu..
FM dia cun! nampak real.. tp syg sekali, aku xminat FM :)

oh ya! aku agak kesukaan dengan emoticon baru ini
aku gelarkan ia--MAKCIK BERTUDUNG HIJAU
korang sume boleh sedut emoticon ni kat blog n3sl0 : picit!

jumpa lagi!

PESANAN PENAJA :
korek hidung sebelum sahur, korek time puasa nanti batal
:cinonet_12:


pecah kaca, pecah simen
sudah baca, harap komen


chokilala BLOGGED @ 9/14/2008 05:13:00 PM l 14 Comment(s)


Template 101% self-coded by Chokilala
http://www.chokilala.com
Back to Top