CHOKILALA

PREVIOUS POSTS

KAWAII






LABELS

ARCHIVE

SPONSORED LINK

SEARCH THIS BLOG..

FAVOURITES



link me by clicking banner
modern template only
added as page element


bookmark me!

Add Me!

for classic template users : copy image

.


:mKorek:
saje suka-suki update..
sbb ramai yg bising aku xupdate blog
hehe.. ingat aku tgh emo la tu.. berendam air mata
xde maknanya wei..
sayang jugak korang kat cik chukis ni ye

salah sorang yg xpercaya ialah shira
dia claim aku tgh sedih la ape la
nak kasik dia percaya, aku tunjuk la wallpaper baru aku



wallpaper baru ni mcm sesuai la plak
bear tu punya hati da kena jahit.. i likeeee~

well, sbnrnye aku biasa2 je la
xde la parti liar mana pun, parti exam ade la! ceiittt~
bole tahan ke-busy-an dengan exam
last week n this week.. smpikan bukak blog sendiri pun jrg.. huhu

arini aku da beli charger baru, universal charger je.. harga RM50..
harus la kan pakai universal je, kalau acer ori xmampu la den
yg charger lama, dia da xjejak sgt.. abes kena senget2kan la ape la
yg besnya, charger baru ni pandai 'bergurau' dgn aku..
tetibe bila pasang lampu charge xnyala.. dia xcharge..

:mStudy:
aku da cuak gile da.. mati ahh.. gelap masa depan if xdpt tenet
tu xpe lagi, tp esoknya[arini] aku ada mid term subjek Teknologi Internet
7 chapter tu nak kena cover joni.. dah la satu chapter pun aku xprint
sume slide ada dlm laptop nie.. huhuhu

dlm hati da menyumpah da.. kenapa la gedik2 rosak bila time nak exam
but then ntah ape aku godeh.. ketat2kan adapter plug sume.. ni da okay
sudah boleh online dengan penuh bergaya! hoyeh hoyeh!

ohh.. arini aku dgr radio dlm kete..
lagu pe ntah.. vokal harmoni la.. rupanya infinatez yg nyanyi
okla kot? da lama xdgr lagu pattern2 camtu.. agak kerinduan
layan gak gangstarz musim pertama dulu.. musim kedua xlayan

rindu dgn zaman kegemilangan ruffedge & V.E
*cik choki adalah peminat setia ruffedge*
rindu dgn lagu2 diorg.. rindu dgn muzik yg dorang bwk
line up ruffedge yg baru mcm xbape nak bes je--ruffballerz
ske yg lama, yg masa album extreme pleasure
azan, zain, mode, amer(the only one available n he's mine), cat
time mode kuar n ganti dgn sein pun ok gak



bias ok.. letak amer n zain je pic besau.. hahahaha
zain sbb aku suka tahap cipan kat dia.. tp skrg dia da kawen
so skrg beralih arah ske ke amer munawer my love plak.. haha!

kepada ruffedge/V.E, cepat2 la sket buat album baru ye
peminatmu ni mcm da rindu nak dgr lagu2 vokal harmoni kat m'sia nie
mcm la dorang baca blog aku nie
tp rasanya ruffedge tgh buat album baru skrg nie, wait je la

eh, dah la.. nak study *study la sgt*
org study, aku hapdet blog.. hampeh btol
bye saudara/saudari sekalian (bulan puasa kena sopan)

oh, next entry cik choki akan buat CONTEST!
hadiahnya pakej perdatingan sehari bersama cik choki
xla, hadiah duit.. xbyk.. tp lepas la gak x-meal kepsi
amcam? suspen x? tunggu ye next entry!
bila tu xsure, sbb esok ade kelas malam.. huhu

Labels:



pecah kaca, pecah simen
sudah baca, harap komen


chokilala BLOGGED @ 9/10/2008 12:59:00 AM l 14 Comment(s)


Template 101% self-coded by Chokilala
http://www.chokilala.com
Back to Top