CHOKILALA

PREVIOUS POSTS

KAWAII






LABELS

ARCHIVE

SPONSORED LINK

SEARCH THIS BLOG..

FAVOURITES



link me by clicking banner
modern template only
added as page element


bookmark me!

Add Me!

for classic template users : copy image

.


minx maap, minx ampun bebanyak dulu..
sbb post kali ni mcm ada unsur kegatalan yg bole tahan mengenyamnye
:kiss:

aku rasa comment mesti hangat pasni, sbb mesti ada yg xpuas hati
terutamanya lelaki la.. tp yg pompuan mesti cuci mata nye.. kihkih!
ala, org laki je asek letak pic adik manis.. aku pun nak gak letak pic abg kacak
:mGuilty:

picture jejaka2 ni sume aku kutip from website mane ntah
dorang sume ni masuk CLEO bachelor, tahun bape ntah? 2005 kot?
time tu tiap2 malam aku belek magz CLEO tu, sbb suka tgk ashraff muslim
tp skrg da xsuka pun.. sangap ahh.. tp kalau dpt, xlepas la.. kihkih!
:mDarah:

so, apa tunggu lagi? jom cuci mata!
kita mulakan dgn calon pertama.. jeng jeng jeng!


haaa.. ni la pic yg aku tatap tetiap hari dulu
ashraff muslim. time tu dia blom t'kenal lagi mcm skrg
dia jadik cover CLEO. sgt hensem woo. bagi aku la =)
tp skrg aku da xsuka dia sgt da pun..


haa.. yg ni plak jeremy little namanya. comel gak
dia la pemenang CLEO bachelor tahun tu. dia jadik cover dgn ashraff
kalau tgk btol2, dia ni mcm xde bibir. nipis sgt. sexy gak. errr..


dia ni plak xde la hensem mana pun. dgn najis lalatnye lg
aku pilih sbb dia ni jambu abes. eii jenaka la lelaki jambu2 sgt ni
aku xsuka dia pun, suka tgk je sbb dia jambu nyum nyum~


yg ni plak aku panggil abg manis.. eiii manis gile senyuman dia!
aku xtau la, tp mmg aku ske sgt tgk senyuman dia. ngeee
leh x nak carik bf yg senyuman camni.. pastu suh dia senyum je memanjang =P


kaer pun ada masuk thn tu. ske la tgk, sbb smart n nampak matang
yela, masa dlm AF si kaer ni kan mcm lembik2 sket je
lgpun senyuman dia mcm ade sket rupa Mr A(ex-bf daku) la.. erm..
err.. amad.. hope u're not reading dis.. huhu

:mPanas:
fuhhh.. panas x post kali ni?
aha.. tu pandangan peribadi aku je.. stkt suka2 tgk je..
bkn suka btol2 sampai berangan nak kapel ke mende ke
eleh, org laki pun suka gak kan tgk pompuan cantik?

akhir sekali pesanan daripada penaja
"baik itu wajib, hensem itu bonus ^_^"
(P/S : doakan daku bertemu dgn chenta hatiku cpt2.. kihkih!)

try mouseover link ni : http://www.myonlinehoster.com
blog ni dah pasang sweettitles~ yeah~

Labels:



pecah kaca, pecah simen
sudah baca, harap komen


chokilala BLOGGED @ 8/07/2008 11:27:00 PM l 22 Comment(s)


Template 101% self-coded by Chokilala
http://www.chokilala.com
Back to Top