CHOKILALA

PREVIOUS POSTS

KAWAII






LABELS

ARCHIVE

SPONSORED LINK

SEARCH THIS BLOG..

FAVOURITES



link me by clicking banner
modern template only
added as page element


bookmark me!

Add Me!

for classic template users : copy image

.




assalamualaikum..
ini adalah balasan kepada entry yang terdapat di juliahoneyshakes
setelah difikir2kan saya rasa saya kena bersihkan nama chokilala
mulanya saya nak diam je, sebab malas nak layan loser camni
tapi bila fikir maruah blog ni dah tercalar, i think i should fix things up

kisahnya bermula apabila lately ramai stealers yg steal stuffs from blog tu
she claimed that those stealers came from my blog
ok, i rasa i admit it's true, but didi.lola xdtg from blog ni ok?
nak buat camne kan, blog ni ramai visitors. heh~
:pandaGeli_31:

apa yang buat saya xpuas hati ialah :-
  • kenapa xbgtau xske org link blog kamu?
pada pandangan saya, kalau xsuka kenapa xbgtau drpd awal
saya ni bukan tunggul kan xleh nak buat pape, saya leh remove links
kalau ckp drpd awal, xla jadik mcm ni kan?
btw, saya cuma link blog dia dlm 3 entries je. byk sgt ke tu?
  • kenapa xleh nak tegur, slow talk dulu instead of write entry?
saya kecewa betul la, kenapa xleh nak tegur secara personal dulu?
kenapa mesti nak mengaibkan org lain? pdhal dia bukan xkenal saya
saya ni slalu duk comment kat entry n leave message kat shoutbox
link blog ni siap ada dlm toybox dia
saya pun pernah alami benda nie, org amek pic saya n ubah script emoticon
tapi saya xde plak tros2 nak buat entry mengaibkan org tu
saya gi blog dia, leave comment, saya cuma ckp "tolong ubah within 24 hours"
diorang pun faham, minx maaf n ubah. mungkin dorang xtau benda tu salah
  • link toybox chokilala, dia request image dia sendiri
ni pun saya xpaham la.. adesh..
pasan x sblm ni dlm toybox ada link blog dia? skrg saya dah remove
image utk toybox tu, saya nak guna image sendiri, sama mcm org lain
tapi dia suh guna image dia, saya pun guna je la image dia
so, saya salah ke link blog dia? patutnya drpd awal2 dia should say "NO"



  • im not any way related or nak di-relate-kan to her. fullstop
"konon nak berkait dgn saya lah"
eiii berbulunya saya baca ayat tu. sorry la. thanks anyway, but no~
mungkin hobi sama, ske cute stuffs yg buatkan nmpk mcm relate
tp xkan dia je leh kumpul kan? eii perasan sungguh la kan
mcm dlm malaysia ni dia sorang je leh beli benda2 tu
drpd saya berkait dgn dia baik saya mengait.. hehehe :kaitbaju:
  • my say about queenrara's blog
sebelum ni saya rasa tersepit nak comment sbb 2-2 saya kenal
tapi skrg lepas tgk perangai dia camni, saya x teragak2 nak backup shira
pada pandangan saya, images tu mungkin dah disteal from tempat lain
shira cuma amek from website tu, maknanya dia xtau pun tu sape nye
lagipun tuan punya blog kan DISABLE RIGHT CLICK?
n utk pengetahuan tuan punya blog, shira xtau view source blog
lepas kejadian tu baru dia ada tanya saya mcm mana nak view source, ok?
n kenapa ckp wannabes? xleh ke nak buat blog kemas, layout cute2?
asal buat camtu je, kononnya dituduh wannabe kpd dia.. tlg la sket~
  • what's up with the email?


hurm, saya ni ingatkan dia tu bertujuan baik la send email tu
sebabnya saya xdapat baca lagi entry dia ckp psl chokilala
ingatkan turn saya untuk di-invite ke blog xsampai lagi
rupanya dia send email nie bertujuan utk "biar chokilala tahu" je
saya ni punyalah reply email tu, ckp minx maaf la ape la
kalau saya tau dia dah kutuk2 chokilala, xdenye saya nak reply camtu

saya ni punyalah bersangka baik xdpt di-invite
saya leave msg kat blog kwn2 dia, tanya nape xdpt invite, pttla dorang xjwb
rupanya dlm blog dah ada entry tu, jenaka btol saya xtau

saya ade tanya kwn dia in YM, kenapa saya xdpt masuk
kwn dia ckp, pada pandangan dia, mungkin tuan punya blog xske org link
rupanya bkn pandangan dia, tp mmg btol dah ada entry psl chokilala dlm blog
serious masa tu, saya nanges sbb sedih dia ckp camtu
saya bkn sedih sbb nama NUR FAIZAH tercemar, tp sbb nama CHOKILALA

skrg ni saya mmg kecik hati dengan blog tu n tuan punya blog
sia2 je saya kagum dengan kebolehan dia dulu
kepada sape2 yg pun kagum dgn dia, lupakan je la
mungkin arini kamu duk baik2 dgn dia, esok lusa kamu xtau
ntah2 dia ingat kamu duk bodek2 dia je, sama mcm dia ckp kat shira
n mungkin selama ni saya duk comment dlm entry, dia anggap saya xikhlas
saya ikhlas, cuma mungkin org di sana yg anggap sebaliknya
xpe la, ape nak buat kan, kita buat baik dgn org, org buat kita camni

hurm, tu je la saya nak cakap
kpd yang berkenaan, saya minta maaf secara terbuka di blog ni
maaf sebab link blog tanpa kebenaran kamu
maaf sebab susahkan kamu selama ni
saya xmalu nak minta maaf, drpd hidup full of hatred
tp minx maaf, saya xsuka cara kamu handle the situation

n lagi satu, tlg jangan under-estimate blogger newbies
saya bercakap mewakili blogger newbies yang lain
walaupun kitaorg newbies, kiteorg pun punya hati n perasaan
xde bezanya blogger lama or baru, if kita live happily, aite?

ustaz saya pernah ckp doa org yang teraniaya ni mmg makbul
tapi dia ada ckp gak, jgn doakan yg buruk2 utk org, tu urusan Allah
so, saya doakan je la semoga kedai dia bertambah maju
n then dia xde masa nak berblogging sgt lagi.. hihi.. ok x?

kepada yg berkenaan, again, im so sorry
im done. not gonna talk bout dis anymore
enough with the tekanan n kesedihan
im a happy person, i've got friends, A LOT of friends
xcaye try tgk hadiah birthday kat previous post
am i right kawan2? =)
:pandaGeli_02::pandaGeli_02::pandaGeli_02:
thanks kepada kwn2 yg concern, yg bagi support
even silent reader pun ade yg msg n suh bersabar
i love all of u! jom kita berblogging dgn perasaan yg happy!

btw, kalau nak comment jgn la berapi sgt
aku xnak bergaduh pun, korang jgn la melebey2 plak
ni sape yg kena nie? hehehe. sket2 sudah

Labels:



pecah kaca, pecah simen
sudah baca, harap komen


chokilala BLOGGED @ 8/18/2008 11:43:00 AM l 51 Comment(s)


Template 101% self-coded by Chokilala
http://www.chokilala.com
Back to Top