CHOKILALA

PREVIOUS POSTS

KAWAII






LABELS

ARCHIVE

SPONSORED LINK

SEARCH THIS BLOG..

FAVOURITES



link me by clicking banner
modern template only
added as page element


bookmark me!

Add Me!

for classic template users : copy image

.


:mKening:
ouhh! kalau korang tertanya2 apa yang berlaku arini
aku masih lagi les single! sbb aku xjatuh, bermakna xde jejaka kacak sambut
dan juga bermakna tiada cinta berputik daripada jatuhan tersebut
(menurut ramalan cik santai sengal la nie..)
:mCamera:
everything biasa je, xbyk aksi fotogedik berjaya dirakamkan
sebab ingat xleh bwk kamera masuk dewan.. isk isk
pagi lagi dah dapat msg from encik amad, and it goes sumthin like dis
"i would like to attend, but i got dis fever"
hehehe.. xpe la, ade hati nak dtg pun dah cukup dah =)

:mGergaji:
haa, 'thanks' la sgt kepada anaconda gak
kerana telah menjatuhkan saham single aku dgn penuh gemilang
msg encik amad, dia sibuk nak tgk, aku wajiblah sorok
pastu dia ckp, "aku tau ko x single..." dengan suara yg agak lantang
cess pompuan, ko mmg~

:mThinking:
btw, dlm dewan tu ade org tegur aku, tp aku xkenal dia pun
xkenal as if xkenal muka, tapi if nickname kenal la
dia pusing n muka mcm t'kejut je, n tanya "cik choki?"
aku ni plak tetibe mcm malu dgn nickname sendiri, sbb xsangka
n then i said, "errr.. a'a" , sambil buat muka blurr
n then later i found out that he is curseshadow, kihkih..

:mTorchlight:
everything goes well, tunggu punya la lama, amek skrol tu jap je
scan kad alumni, jalan ikut tanda 'X', tau2 je da ada depan org tua tu
aku pun xingat aku tunduk tergedik ke x, n senyum manis ke purak2
ckp terima kasih pun da gagap, "terima kasih tan sri.. err pro canselor"

ouh, arini ada pelajaran baru ye adik-adik sume
bulu kat mortar board(topi) tu, sebelum amek skrol, letak belah kiri
dah amek, tukar ke belah kanan, menandakan mcm da grad la.. woohoo!
(akak manis baru tau dik oii.. pathetic kan? huhu)

:mGelak:
aha.. tahniah gak to orkestra utem sbb muzik anda sgt bes la
ada mcm2 lagu yg dorang main, selang seli dgn gamelan, sgt menarik
ada ke konvo main lagu hindustan title xtau tp yg ade "bol radha bol"
haa.. cite sangam kot! klaka gak.. tp bes la muziknya
no wonder la dorang menang festival muzik mende ntah
mak aku pun sendiri ckp orkestra utem bes, mcm dlm kaset katanya.. kihkih

ok, kita ikuti je la aksi fotogedik yg xberapa nak gedik nie
waaa.. kuar dewan sume da terpecah, xleh nak berfotogedik ramai2
akak/abg senior pun xdpt nak jumpa, daku sgt sedih.. isk isk


adik manis sebelum masuk dewan (aku camerawoman T_T)


adik manis lepas dah abes majlis


zun, faizah, echa


peace no war baybeh~


makan bunga.. ngauummm!


merenung masa depan la kononnya nie


berbunga2 cinta bersama encik pejal aka kaizer =)

haa.. kan aku da ckp, xbyk aksi fotogedik yg berjaya dirakamkan
gambar last adalah daku bersama kaizer ye, dia slalu comment blog nie
dia la encik ajax.. org yg memperkenalkan aku kpd ajax.. pandai dia nie
tp dia da berpunya la. comel kan kami? hikhik. masuk lif tekan sendiri

*updated*
daku sedang melanjutkan pelajaran ke peringkat degree, masih di utem
xyah la wish keje pe sume.. jenaka la.. btw, thanks.. kihkih =P

Labels:



pecah kaca, pecah simen
sudah baca, harap komen


chokilala BLOGGED @ 8/10/2008 06:25:00 PM l 23 Comment(s)


Template 101% self-coded by Chokilala
http://www.chokilala.com
Back to Top